Tider man kan sakna!

Gabriella Toresson / 18 Oktober, 2013 kl 11:38 / Allmänt
3 kommentarer


Balen! Grymt grymt kul. Skulle göra mycket för att få uppleva det igen!
Mina bästabästa vänner som ses alldeles för sällan! 
Nykära, ÖVERlägsen känsla! <3
 
Sebbe åkte till Kanada, hemma var jag och längtade efter min man. Färgade håret och hade klackerskor en vanlig dag. 
Fördrev tiden på ett bra sätt, åkte och hälsade på Iza och Linus i Italien!
Och köpte en dator.
FÖRSTA DAGEN TILLSAMMANS PÅ TYP 2 MÅNADER!!!! <3<3<3<3
Hade Halloweenfest i usa. Jag och Sebbe var de enda som var läskiga. Dom flesta andra ville se sexiga ut ;)
Julen kom, den firade vi med pappa och bea. Väldigt ensamt var det :P
Sebbe blev somsagt "bortbytt", vi bodde på hotell 3 veckor i ett Ghetto, sen lämnade jag min man kvar där och åkte hem. 
Första jag gjorde när jag kom hem var att göra mig ljus i håret och köpa ett par rosa Martens, efter det har jag fått namnet grynet att sebbe =)
Åkte till Italien och hälsade på Iza och Linus igen! 
HAN KOM HEM!!!!!
Några av grejerna Iza fick göra på sin möhippa ;)
Finaste bröllopet och roligaste festen! Skulle vilja göra IGEN! :D
I december 2012 blev jag storasyster och sebbe farbror <3 
Vi köpte vårat hem!
 
På en grisblink hamnade vi i Växjö. Förstår inte hur tiden kan gå så fort!
 
Bilderna är från 2010-JUST NU! Fattar inte att tiden kan gå så fort. Helt galet. Mycket har vi hunnit med tycker jag <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Kommentarer
Postat av: Iza

Kul med massa bilder och bra att det har blivit en bättring här på bloggen!

2013-10-18 @ 12:41:01
URL: http://izabellatoresson.blogg.se
Postat av: mormor

Du är så söt när man ser spetsen på din tunga.
Kram

2013-10-19 @ 18:38:50
Postat av: Edis

Dig saknar jag Thore! Jag har läst din blogg i alla år i smyg dessutom. Tror jag=)

Svar: Puss på dig min fina!!!
GabriellaToresson

2013-10-29 @ 15:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback