Göteborg

Gabriella Toresson / 06 Oktober, 2013 kl 15:36 / Allmänt
0 kommentarer


Igår var vi som bekant i Göteborg över dagen. Vi hade riktigt trevligt men shoppingen blev vi alla väldigt besvikna på, riktigt trist när man tänkt att man ska hitta massa fint men inte hitta något alls. Men så kan de vara. Vid klockan sex gick vi till Scandinavium för att se matchen och den var väldigt spännande. Efter första perioden låg dom under med 2-0 men vi hoppades ju på att dom ändå skulle vinna så vi gick och spelade på en vinst. Om dom bara hade fått in ett mål till så hade vi vunnit 2100kr var! De skulle vart sjukt kul. Trist att de slutade med förlust på straffar. 

Efter matchen åkte vi direkt hem och de tog sån lång tid. Pappa brukar ju skämta med mig och säga att jag kör så sakta så jag får p-bot på motorvägen. Igår på hemvägen sa Jessica "alltså Gabbi, du har inte kört över 100 en gång" haha. Jag kör Sakta Men Säkert ;)
Väl hemma somnade jag bredvid ekke och sov som en stock. Är ju riktigt rädd när han inte är hemma så jag kan oftast inte sova så mkt på nätterna då. Men inatt har jag verkligen sovit stenhårt! 😴👍



Såhär trött var jag när klockan ringde 06.30 efter hela 4 timmars sömn 😜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback