Dålig på att skriva.

Gabriella Toresson / 21 Oktober, 2013 kl 20:09 / Allmänt
1 kommentarer


Jag är INTE bra på att skriva. Jag har inte ens några ideér om vad jag ska skriva här. Så nu får helt enkelt ni, mina tappra läsare komma med förslag på vad jag ska skriva, för jag har verkligen ingen aning?! Det är många som tycker att jag är tråkig när jag inte skriver så då tycker jag att ni kan säga vad jag ska skriva om, eller iallafall komma med förslag =)  
 
Sebba har vart ledig i dagarna TVÅ och det händer inte så ofta. Ändå så har vi inte gjort nått kul dom här dagarna. Vädret här är de sämsta höstvädret man kan tänka sig så man vill helst inte kliva utanför dörren! 
Men idag har vi iaf vart iväg en sväng. Dagen började med att jag lyckades övertala sebbe till en klippning. Han är numera korthårig. Han funderade läääänge länge på om han ville ha långt hur under hjälmen eller inte. Efter det for vi på babyproffsen och kollade om de fanns nått man kunde köpa i julklapp till de små. Inte mycket fanns det där. Sen for vi och åt lunch och handlade på ett köpcemtrum som heter Grand Samarkand (lägg de namnet på minnet, min enda sysselsättning är att gå där) efter det for vi hem och tog de lungt bara. Lagade mat och åt middag och nu ska vi nog snart slå på en film :)
 
Dålig bild, men korthårig är han =)
 

Kommentarer
Postat av: Hihi

Skriv om hur du tror att erat liv ser ut om 5år!:) barn/inte barn hus/inte hus osv:)

2013-10-22 @ 08:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback