Conversesjukan

Gabriella Toresson / 06 Oktober, 2013 kl 15:48 / Allmänt
1 kommentarer


För några veckor sedan vaknade jag en morgon och hade så galet ont i mitt vänstra knä och de var lite smygsvällt. Jag hade svårt att böja de och när jag väl fått det böjt så kunde jag typ inte få de rakt igen. Hade så typ 4-5 dagar och jag sa till Sebbe att går de inte över innan nästa vecka då måste jag ju gå till doktorn. Jag kunde faktiskt knappast gå på benet. Jag smörjde med voltaren typ 3 ggr om dagen och åt de också, fast tabletterna såklart. Jag tänkte att de måste ju bero på att jag alltid går i mina converse och dom skorna är ju inte jätte bra. Jag kommer ihåg att jag läste om "conversesjukan" i tidning för länge sedan och de måste ju vara de jag har drabbats av tänkte jag. Under dom här 5 dagarna så använde jag bara mina tennisskor och från en dag till en annan var det onda borta. Väldigt konstigt. Men jag använde inte conversen på länge och under den tiden var de inga problem alls. Sen en dag när vi gick på stan så tog jag dumt conversen igen och fick ont i knät igen, såklart. Efter det har jag helt sluta använda dom skorna och införskaffat mig i ett par nya tennisskor istället. Helt klart mitt bästa köp på länge! 

Här ser ni kanske att mitt vänstra knä är lite större än de högra 😜

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! :)
Vart är skorna köpt?

Svar: Dom är köpta på stadium :)
GabriellaToresson

2013-10-31 @ 20:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback