Hemgång!

Gabriella Toresson / 30 November, 2013 kl 10:02 / Allmänt
1 kommentarer


Snart får jag förhoppningsvis åka hem! Har bokat hemresa den 11 december och jag tror inte ni förstår hur mycket jag längtar! Ska bli mysigt att komma hem i december och få träffa min lilla familj också kommer ju Iza och Linus hem också.
Jag har lite smygångest för att vi inte kommer hunna fira jul hemma i år och jag vet att jag kommer tycka det är än jobbigare när julen väl är här, ett julfirande ska inte innehålla två personer i mina ögon.
Men det är ju vårt val och att fira jul hemma skulle bara vara stressigt för oss eftersom Sebbe tränar klockan 13.00 på juldagen. 
Menmen de blir nog bra. Att få komma hem en liten sväng innan jul blir iallafall mysigt! :) 
 
Saknar min fina hemstad. Kan man vara mer hemmakär än mig månne?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du kan ju alltid stanna hemma om du skulle vilja även fast Sebbe har träning på juldagen, de är ju inget som säger att du inte kan stanna hemma för de, men jag förstår dig också på ett sätt att du också vill åka hem:) kram

2013-11-30 @ 21:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback