Det ska alltid krångla!

Gabriella Toresson / 02 November, 2013 kl 12:14 / Allmänt
0 kommentarer


Okej, VAD jag och Sebbe än ska göra så ska alltid någonting krångla. Kan inte ge ett bra exempel förutom det som hände idag. Imorgon ska vi åka norrut eftersom att sebbe ska vara i Gävle på måndag. Vi ska åka bil och eftersom det är lite kyligare hemma än vad det är här så skulle vi behöva byta till vinterdäck idag. När vi lämnade in bilen idag var det några bultar som behövdes för att få bort sommardäcken och SÅKLART så finns inte dom där bultarna. Bilen är fortfarande på däckfirman och jag hoppas verkligen att de går att lösa. Känns sådär att köra hem utan vinterdäck. Här nere är det ju fortfarane hyffsat varmt så här är det ju ingen fara, men hemma är det lite kyligare. Jag kommer ju dessutom köra själv från Gävle hem och sen när jag ska tillbaka hit veckan efter ska jag köra själv till arlanda där jag hämtar Sebbe! Känns sådär. Men går det inte att lösa så finns det inte så mycket att göra...
 
Sen har jag börjat fundera på det här med jul också. Tanken är ju att vi ska åka hem 21 december för att sedan åka tillbaka på eftermiddagen på självaste julen. Det känns inte bra att sitta och köra bil i 8-9 timmar sent på kvällen på ett förmodligen väldigt snöigt undelag. Så jag har börjar fundera på om jag och Erixon helt enkelt ska ta och fira jul på egen hand här hemma. Inte så värst kul men vad ska man göra?! Nu har jag ju inte överlagt detta med min man men jag tror nog han kommer vara inne på samma spår faktiskt.. Så onödigt och stressigt att åka fram&tillbaka!
 
Bilder (som jag snott från iza) från förra julen som spenderades som en jul ska spenderas -med mycket folk!!
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback