Det är tråkigt när Sebbe är borta!

Gabriella Toresson / 16 November, 2013 kl 12:57 / Allmänt
3 kommentarer


Så mycket kan jag konstatera. Det finns inte så mycket att göra i den här stan, så de blir oftast att man bara sitter inne. Tror inte jag gått utanför dörren sen i tisdags när Sebbe hade hemmamatch förutom igår när jag var och köpte pizza (denvargrym!!) Den här veckan har verkligen inte var rolig alls, i tisdags hade dom hemmamatch och då ser man inte mycket av sin karl, han åker på morgonen och tränar sen kommer han hem och sover innan han åker tillbaka till hallen igen. I torsdags hade dom ju bortamatch så då var de borta heeeela dagen och kom hem sent på natten, idag har dom bortmatch igen och är borta hela dagen igen, imorgon har dom träning och på måndag åker dom bort igen.. Så tråkigt! Menmen, efter måndag har dom några hemmamatcher så då får jag se han lite mer här hemma!
Det som är de mest tråkiga när Sebbe är borta (förutom att man är ensam förstås) är de här med maten, det är ju såååå trist att äta själv så oftast blir de mackor och kanske om man har lust så blir det 1 riktigt mål mat. Det spökar ju i vårt kök också så jag vågar knappt gå in där när inte Sebbe är hemma!
Jag har iaf tagit ut köttsoppa som jag hade i frysen som jag ska äta sen, de ska bli gott :D 
 
Igår sökte jag ytterligare 3 jobb. Eller ja, sökte och sökte.. De finns inte så mycket jobb att söka men jag lämnade  mitt cv på 3 ställen så får vi se om de ställena behöver någon som kan jobba NÄR SOM HELST! 
 
 
Hitta bilder i papperskorgen på mig själv som jag måste dela med mig av. Jag tycker att jag är så olik på varje bild. 
Runt ansikte?!!
Man har haft många olika looks ;)
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Vilken fighter Sebbe är, undrar om du får hem en karl med blåöga visste inte att han kunde slåss.
Kram

2013-11-16 @ 21:03:44
Postat av: Anonym

´Ja verkligen haha!:DP tycker du var jätte fin på första, tredje och sista bilden:):) speciellt på den sista bilden!

2013-11-17 @ 01:30:54
Postat av: mamma

du var lik moster Lena där du är mörk och har vita klänningen, värdigt fin. Längtar efter er puss o kram.

2013-11-17 @ 18:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback