Effektiv dag!

Gabriella Toresson / 04 Mars, 2013 kl 17:31 /
1 kommentarer


Imorse slog jag upp ögonen 06.30 och var klarvaken, men jag låg och drog mig en gaaanska lång stund innan jag klev upp, tror klockan var typ 7.30 när jag inte orkade med sängen mer. Jag klev upp och kokade kaffe, sorterade tvätt och började efter en kort stund riva ur lakarna ur sängen. Inte jätte uppskattat att jag gjorde det när Sebbe fortfarande sov. Men dom blev ju tvättade iaf ;) När Sebbe åkte och tränade så började jag dammsuga och torka överallt, skura toaletten och putsa speglar. Nu är det cleaniskt hemma hos oss. Tvätta gjorde jag ju somsagt också. Alla smutsiga kläder, sängkläderna och handdukarna är nu rena! Skönt!! När jag hade hängt den sista maskinen åkte jag ut till maxi och handlade lite mat.. En tur plantagen hanns också med så jag blev två blommor rikare! Trevligt.. Sen åkte jag hem igen och åt lunch tillsammans med Sebbe som hade kommit hem. Nu är vi hos mamma och jag ligger i vanlig ordning i badet, som alltid när jag är här (läs;varje dag). Jag tror Sebbe håller på och har ihjäl min kära lillebror och lillkusin ;) han är för hårdhänt!!!

Imorgon är ännu en ledig dag så jag får se vad jag hittar på.. Sebbe är iaf ledig 2 dagar denna vecka så jag är sugen på att åka till Uppsala och hälsa på min mini-lillebror :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin lgh ni ser ut att ha:) kan man inte få se mer bilder?:)

2013-03-04 @ 18:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback