2012

Gabriella Toresson / 01 Januari, 2013 kl 23:38 / Allmänt
2 kommentarer


Hur har ditt 2012 varit?
Mest bra. Slutet av året har dock kantats av jobbiga saker.

Blev du kär i år?
Möjligtvis mer kär.

Vad önskar du att du gjort mer?
Jobbat.                                                                                                

Vem har du umgåts med mest?
Min man såklart och mamma, Petter och Uffe.

Bästa minnet från 2012?
Iza & Linus bröllop var ju fantastiskt och de kommer jag aldrig glömma. Sen har jag ju fått en lillebror och dessutom blivit "faster". 

Är det något du sakna 2012 som du vill ha år 2013?
Ett FAST jobb, tack!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det har vart en salig blandning av lycka och sorg 2012 tycker jag. 

Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
Lugna hemmakvällar ;)

Största misstaget?
Att jag inte var supernöjd med pappa när han berättade att man skulle bli storasyrra. Det ÅNGRAR jag.

Tror du att år 2013 kommer blir bättre?
Jag håller tummar och tår!!!

Vad gjorde dig riktigt glad i år?
När vi fick flytta hem till Sverige slog jag frivolter! 

Hur många kysste du?
Bara den bästaste Sebastian! 

Har du några löften inför år 2012?
Nejnej!

Har du haft ett förhållande under 2012?
Ja!

Hur skulle du beskriva din stil 2012?
För slapp. Mest mysisar ;) 

Vart reste du nånstans?
Sen vi kom hem från USA har vi hållt och hemma ;)

Vad ser du mest framemot med år 2013?
Flytta in i vår nya läga är de jag kan komma på nu!

 

Kommentarer
Postat av: PAPPA

Jag Älskar dig GT

2013-01-03 @ 12:29:03
Postat av: Anneli N

Jag önskar dig fina Gabi och din familj ett riktigt Gott Nytt År och hoppas du får ett fantastiskt 2013. Håller tummar och tår att du snart hittar ett fast jobb, för det är du värd!
Kramis från gamla mentorn!

2013-01-03 @ 17:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback