Now I only want to be right where you are

Gabriella Toresson / 14 Februari, 2013 kl 17:21 /
1 kommentarer


Torsdag idag alltså. Snart är det helg! Ska verkligen bli grymtgrymt skönt. Dessutom har jag långhelg eftersom att jag är ledig på måndag! :-)

Undra hur en annan ska spendera helgen då, förra helgen flyttade vi ju och grejer så då sa jag att jag bara skulle slappa den här helgen. Det får jag nog lov att ta tillbaka. Sånt brukar man ju inte få ro att göra när man jobbar på veckorna och inte hinner med sånna där tråkiga måsten..

Idag har vi haft maskerad på jobbet och jag har sett ut så här (se bild) trodde först att barnen skulle bli hysteriska men dom tyckte att jag var ganska kul och ville låna masken! Dom visste ju att det var den mest mesiga på stället som fanns under den ;)


Kommentarer
Postat av: Iza

Så sjukt ful!! Haha....

2013-02-14 @ 18:37:32
URL: http://izabellatoresson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback