Lägan!

Gabriella Toresson / 07 Februari, 2013 kl 19:49 /
0 kommentarer


Idag har vi vart en sväng och kollat läget i lägenheten.. Det blir SÅ himla fint :D nu är alla tak målade, hallen är målad och sovrummet är färdigtapetserat! Jag älskar redan min tapet från Rusta kan jag lova! Nu är de bara köket som ska målas och tapetseras och så vardagsrummet förstås. Jag längtar tills vi får flytta dit. Ska bli så himla kul att sätta upp nya gardiner och alla andra nya saker! Jag tror verkligen vi kommer trivas som fisken i vattnet där ;)
.
Annars då, livet flyter som vanligt på. Inga konstigheter. Jag längtar till att vi ska åka och hälsa på Iza och Linus så jag tror jag spricker. Det får bli direkt när säsongen är slut för Sebbe.

Inatt ska vi sova i Granlo hos min moder. Jag sover ju alltid här när Sebbe är borta men både jag och Sebbe brukar ofta sova här också. Och Sebbe är oftast den som vill, han tycker nog att det är minst lika mysigt som jag här hemma och det är jag SÅKLART väldigt glad för att han tycker! Hade ju vart värre om han tyckte att min familj var ett gäng nötter! Hehe:P

Påtala om det så vill vi såklart säga tack så himmelens mycket till svärfar/pappa för hjälpen med golven i lägenheten! Ingen hade kunnat fått de lika fint som du :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback