Konstigt inlägg.

Gabriella Toresson / 27 Februari, 2013 kl 21:06 /
1 kommentarer


Designen på den här bloggen är sååå 2011/2012 ;) haha.. så sant!
Ibland kommer de över mig hur glad jag är för att få bo hemma i Sundsvall och inte i usa, som de faktiskt var tänkt ifrån början. Jag tror inte att jag hade klarat av ett år till där, eller jo klarat hade jag ju gjort, men lite halvpsyk hade man ju vart. Det var/ÄR verkligen ingenting för mig att vara ute och flänga sådär. Jag trivs bra här hemma och har absolut inget behov av att se världen. Nog för att de var lärorikt men absolut inget jag skulle göra om! Det är lyx att få bo nära sina nära och kära!!
Det enda positiva var väl shoppingen. Grymt billigt var ju det mesta där! Man köpte mkt grejer bara för att det var så himla billigt där. Fina kläder, skor osvför typ 120 kr. Inte dåligt!! Så alla som tror att jag handlade mycket ( eller FÖR mycket kosing) tror såå fel! Billigt var förnamnet och alla som vill shoppa massor för en billig peng borde besöka Amerika ;) dock är väl biljetten dit dyr men den behövde vi ju inte betala själv ;) haha..
.
Nåja, jag vill fortfarande åka till turkiet till sommaren. Dock är de ju inte möjligt eftersom att åka utan Sebbe är helt uteslutet från min sida. Så jag kan ju sluta fundera på den resan..
Däremot åker vi ju snart mot Italien och de ska bli mys!:-) min syrra är väldigt saknad!
.
Vädret den här veckan har vart grymt! Idag när jag slutade 13.00 kunde jag sätta mig på balkongen i linne och dessutom svettas! Grymt skönt! Dock blir de snart snö och minusgrader igen, de har jag hört ;)


Konstigt inlägg, men min syster tjatar så.


Kommentarer
Postat av: Iza

Längtar tills ni kommer!!! Och mycket glad över att det äntligen kommit ett inlägg jag kan läsa!

2013-02-28 @ 23:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback