Veligaste tjejen i staden.

Gabriella Toresson / 09 December, 2013 kl 13:57 / Allmänt
0 kommentarer


Ändrade planer IGEN! Nu har vi bestämt att jag åker hem 25/12 och stannar hemma till 2/1. Vi blir alltså hemma över nyår, trevligt. Sebbe spelar i Gävle 30 december och efter matchen åker han till Sundsvall han med. Mysigt!! Mysigt för han också att komma hem till Sundsvall en snabb sväng, finns inte så många tillfällen för han att åka hem. Jag åker alltså inte hem på onsdag som det var tänkt utan jag stannar här ett tag till innan jag får komma hem. Den som väntar på något gott ;-) 
Jag är verkligen stans veligaste person, igår när vi satt och surrade om detta på skype med Iza och Linus kändes de som att min hjärna skulle sprängas. Funderade fram och tillbaka, ångra mig, ändrade planerna igen och höll på så länge.. Sebbe sa att de var som att jag skulle boka en jorden runt resa... 
 
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att bokat om min resa, ringt angående ett jobb jag sökt, ring och avbokat Sebbes tandläkarbesök och sorterat tvätt. När Ekke kommer hem har vi tvättid, egentligen hade jag kunnat börja tvättat men jag går ju inte ner i tvättstugan själv. När vi skulle flytta hit var mitt krav att ha tvättmaskin i lägan, tyvär blev det ju inte så, så då måste Sebbe alltid vara med när vi tvättar. 
Tror att Erixon skulle uppskatta en tvättmaskin här uppe lika mycket som mig, eftersom han själv också är lite rätt för att gå ner i tvättis själv. Han tycker att det är "lite läskigt" ;) hehe..
 
Just nu sitter jag och kikar på unga mödrar på femman. Socialtjänsten ska tvångsomhänderta ena familjens nyfödda lilla flicka. Så hemskt! Gräsligt om någon skulle komma och ta ens barn på BB. Men barnens bästa måste ju såklart komma först. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback