Suck...

Gabriella Toresson / 11 December, 2013 kl 10:51 / Allmänt
0 kommentarer


Idag var de inte kul när Sebbe åkte hemifrån. Han kommer hem sent på lördag så han blir borta i 4 dagar! Förstår inte hur jag ska få tiden att gå!!! Så när han pussade mig hejdå imorse önskade jag nästan att någon kunde söva ner mig och väcka mig på lördag igen.. hehe.. Det är sånna här gånger jag önskade att jag hade en hund alltså! Då skulle jag nog kunna sova på nätterna och ha någon att vara med på dagarna ;) Nu blir de alltså 3 vakna nätter eftersom jag är så jäkla skiträdd i den här lägenheten... suck. Sen är han iaf matchledig och julledig några dagar =) Tummen upp för det!! 
 
Snart ska jag iaf ner på stan och möta upp Jessica, tror hon är på julklappsjakt. Kanske blir det en lunch..
 
ajaa. 
hörs senare.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback