Snart jul!

Gabriella Toresson / 21 December, 2013 kl 10:29 / Allmänt
0 kommentarer


Alltså finner inga ord för vädret här, det är det SÄMSTA decembervädret någonsin!! Så tråkigt med grå himmel och  regn... Man blir ju som bekant inte på de bästa humöret heller när vädre är såhär. Man vill typ inte kliva utanför dörren. Kan inte fatta att det snart är JUL! Känner mig inte i julstämning för 5 öre faktiskt.. Känner liksom att julen inte kommer varaa kul iår så jag längtar liksom inte till julen som jag alltid annars brukar göra. Såklart längtar jag efter att få öppna klappar men de känns inte som att dagen kommer vara sådär sviiiinmysig ;) haha.. 
 
Har precis klippt Fanny här hemma och nu ska jag ta och göra mig lite fika! Efter Sebbes träning idag är de lediga i 3 dagar. Skönt tycker jag :) Jag skulle så gärna vilja åka till Köpenhamn på söndag och kika i lite affärer och gå på deras julmarknad. Tyvärr blir de nog inte så men det är ju inte hela världen, vi får hitta på ngt här hemma istället! :) 
 
Igår fyllder jag 22 år, födelsedagen var bra än om lite ensam ;) Fick mycket fina och bra saker så det var alla tiders! :)  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback