Skulle vilja bli en resare!

Gabriella Toresson / 03 December, 2013 kl 12:49 / Allmänt
3 kommentarer


Jag skulle så gärna vilja åka till Bali, vet inte hur längesen de var jag sa det första gången och jag har inte släppt de ännu. Det är verkligen ett ställe jag skulle vilja besöka innan jag dör. Och helst innan vi får barn också, eftersom de är en mindre rolig resa dit.. Har suttit och kikat på resor dit nu på morgonen, och de är inte bara att hoppa på ett flyg och sen när man kliver av är man framme. Resorna jag har hittat har de vart 3 mellanlandningar på. Och sen vet jag ju hur jag är, jag skulle inte hinna fram till Bali innan jag skulle ha fått hemlängtan och vilja åka hem igen.
Jag önskar verkligen att jag vore lite tuffare på resfronten. Men till Bali ska jag iaf! Det är ett som är säkert. De tråkiga är ju att vi inte kan boka en resa nu, eftersom vi inte vet exakt när Sebbe är ledig på våren. Det är inte bara att boka en resa och sen ta semester tyvärr..
Jag skulle gärna åka till Thailand också, där har jag ju varit och vet att jag inte hade hemlängtan då, så de känns lite mer "tryggt". Tyvärr är ju Sebbe ALDRIG ledig när vädret där är det man vill att de ska vara, så de är liksom struket från listan.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar också och resa, skulle också vilja resa myyycket mer, skulle vilja vara bort länge och resa omkring överallt i olika städer:D:D:):) men jag har ingen att resa med:(:(

2013-12-03 @ 18:08:57
Postat av: Anonym

i olika länder* men...
de är där de sitter fast för mig, är därför jag inte kommer iväg och för att jag inte har råd:(;(:(:( men jag äslkar VERKLIGEN att resa, jag tycker också att de är jätte jätte roligt och spännande med kulturer så därför tycker jag de är roligt å resa också:)

2013-12-03 @ 18:11:01
Postat av: Anonym

olika* kulturer

2013-12-03 @ 18:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback