Sep. 23, 2012

Gabriella Toresson / 23 September, 2012 kl 16:59 /
1 kommentarer


Som ni vet så gjorde ju Sebbe ett halsprov för två veckor sedan. Han hade då inga baciller alls i halsen och han blev ju bättre i halsen. Han åkte bort i tre dagar och mådde prima. När han kom hem till mig fick han ont i halsen IGEN! Jag själv har mått bra hela tiden tills igår. Efter matchen slog det till, som en blixt från klar himmel kom halsont från helvetet och även feber. Jag har även vita små blåsor på halsmandlarna och det gör satans ont.
Strax ska jag till doktorn och göra ett halsprov. Får jag inte penicillin kommer jag nog fälla en tår eller två.
Tänk om det är jag som suttit på bacillerna hela tiden.. Ops.. Så kan det gå när man jobbar på förskola.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig/er!!!:))

2012-09-23 @ 17:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback