Ny design här..

Gabriella Toresson / 18 September, 2012 kl 20:26 / Allmänt
1 kommentarer


Ja, det kanske är på tiden att förnya designen här på bloggen.. Jag vet bara inte hur den ska se ut och jag har inte heller några fina bilder.. Svårt att välja men "livet i Usa" känns inte helt rätt när man bor i Sundsvall ;) 
Ja, jösses vilket fjuttigt problem nu när jag kommer på mig själv sitta och gnata över det! 
.
Nu har jag precis satt till mig i soffan och tittar på Xfactor och efter det börjar det efterlängtade Svenska hollywoodfruar. Som jag längtat! Det är ju så sjukt underhållande program! 
 
Nä, nu har jag faktiskt ingenting att skriva här! 
 

Kommentarer
Postat av: Syster

Skicka mail till [email protected] :-)

2012-09-21 @ 14:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback