Stockholmstripp!

Gabriella Toresson / 09 Maj, 2012 kl 19:15 / Allmänt
1 kommentarer


Hejsan!
Lägenheten igår var somsagt gudomlig! Det var det finaste i lägenhetsform jag någonsin skådats! Ge mig den säger jag! Vi har "första tjing" på den men det var lite för dyr hyra på den, tyvärr. Säger som mamma "jag kräks om jag inte får den"

Imorgon ska jag och sebbe åka till Uppsala och sen till Stockholm på frrdagmorgon. Där ska vi shoppa, äta god mat och ha mysigt! Vi ska sova en natt på hotell där och sen åka hem igen på lördagmorgon :-)
På vägen till Uppsala imorgon ska vi stanna till i Hudik och kika i lite trevliga affärer! Kulkul!


I brist på andra bilder lägger jag ut en bild på min nya klocka och en ny jacka som sebbe hade köpt till mig när han kom hem. Väldigt fina båda två tycker jag :-)


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh lät spännande! Kan man se lägenheten på hemnet? Blir ju så nyfiken!:)

2012-05-09 @ 20:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback