Sundsvall!

Gabriella Toresson / 21 Mars, 2012 kl 00:49 / Allmänt
0 kommentarer


Runt 12.00 rullade man in i Sundsvall idag och det såg faktiskt precis likadant ut som för 3 månader sen =) Jag har varit vaken sedan 13.00 igår. (förutom två timmars sömn på flyget) och nu måste jag ha gått in i någon typ av andra, tredje & förmodligen även fjärde andningen för jag är hur pigg som helst. Det gör inte mig någonting eftersom att jag numera har min kära på andra sidan jorden och 5 timmar bak i tiden, om jag ska vara en sån här nattuggla kommer han inte behöva spendera många "ensamma" timmar på hotellrummet..
Vi har ju numera & igen ett mindre roligt skypeförhållande. Vi pratar hela dagarna och ibland har vi inget att säga varandra men jag vet att han ändå är där liksom. Så det blir nästan som att han ligger bredvid mig i sängen.

Nu vill jag att det ska gå några dagar så jag "kommer in" i att vara själv. Alltså det blir ju ovant att vara utan någon som man annars har vid sin sida ungefär 22 av dygnets timmar. Det är faktiskt riktigt jobbigt nu i början att vara utan han och några tårar har allt trillat ned för mina kinder när jag ser hans ansikte i datorn. Fina människan.. Det är minst sagt jobbigt att inte veta när man ska träffas igen.. Har jag tur och om det blir som jag hoppas på då kommer han hem om 4 veckor redan... Annars kanske han kommer lite senare och då går jag u n d e r.
Jag vet ju att tiden går fort, men det känns som den kryper fram när man saknar någon.. Man går och räknar ner varenda dag och minut känns. Vill åka till Arlanda och hämta han NU! 

 

Såhär intresserad är S av mig och klutt när han spelar tvspel samtidigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback