På resande fot..

Gabriella Toresson / 19 Mars, 2012 kl 21:58 / Allmänt
0 kommentarer


Hua va trött jag är... Jag åkte 13.40 från Syracuse och nu sitter jag och väntar på flyget från New York som går klockan 18.55. När jag sätter mig på flyget ska jag göra som Iza har lärt mig, stänga ögonen ha dom stängd tills jag somnar, om jag skulle vakna så får jag för allt i världen inte öppna ögonen igen för då är det kört. Så jag ska ha mina ögon stängd hela resan!
Flygresan hit var inte att leka med. Så rädd har jag aldrig vart i ett flyg! Det var skakigt, guppigt och jag var så sjukt skraj.. Men det gick ju bra det med!
.
Att man aldrig blir van att säga hejdå till folk.. Så fort man säger hejdå till någon så grinar jag.. Det är de värsta som finns.. Nu när jag åkte ifrån Sebbe var det så mkt grin så det finns inte ord.. Det är ju så sorgligt. Speciellt när man inte vet när man ska ses igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback