Mina nya klänningar!

Gabriella Toresson / 17 Mars, 2012 kl 21:49 / Allmänt
0 kommentarer


 

image descriptionimage description
image descriptionimage description
Här är mina nya fina klänningar som jag hitta på en liten affär här vid oss. När jag provade den rosa klänningen höll Sebbe på att tappa hakan för att han tyckte väl inte direkt att det var fin. När jag frågade om han tyckte att jag var fin fick jag detta till svar.
-Men Gabbi, när f*an ska du ha den där prinsessklänningen?
Haha.. Inte vet jag eller.. Men det var ju så gullig så jag kunde ju inte motstå! Helt klart en klänning i min stil! Båda två såklart, men mest den rosa eftersom den var lite mer speciell ;)

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback