Man kanske ska ta tag i livet...

Gabriella Toresson / 08 Mars, 2012 kl 16:25 / Allmänt
3 kommentarer


Alltså, idag har det gått en vecka sedan vi kom hit. En vecka har jag spenderat i den här sängen, några timmar har gått till att vandrat runt på stan. Men annars har jag legat exakt här jag ligger nu. Jag funderar på om jag ska traska ner till gymet. Men vem orkar? Först måste jag leta i alla väskor efter träningskläderna och sedan måste jag leta efter pappersnyckeln så jag kommer in hit igen! Hm...
På tal om träning och eftersom att jag tränar så ofta så ska jag köpa träningskort när jag kommer hem. Fick ju som bekant ett träningskort av min käre far på Golds som gäller till år 2100 tror jag :p Men jag vill inte träna där.. Haha, jag vill liksom inte synas bland folk när jag ska försöka vara duktig! Är ju skämmigt att gå där att visa upp sig i tighta kläder liksom :P
Jag tror att tjej-gymet i sundsvall är ngt för mig. Det är bara tjejer som får gå dit och dom som gillade det på facebook var 30+. Absolut ngt för mig!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Var ligger tjej-gymmet i sundsvall??

2012-03-08 @ 18:10:16
URL: http://carrobergqvist.blogg.se/
Postat av: Gabbis

På köpmangatan 3 ligger det! =)

2012-03-09 @ 00:46:38
Postat av: Carro

Toppen, tackar! Kanske får prova på det då man kommer hem :)

2012-03-09 @ 22:13:20
URL: http://carrobergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback