Får panik på rummet!

Gabriella Toresson / 11 Mars, 2012 kl 17:14 / Allmänt
0 kommentarer


Nu har det gått mer än en vecka sedan vi kom hit och jag har inte lämnat rummet många timmar totalt. Idag är det fint väder och jag vill UT!!! Tyvärr har Sebastian träning 13.30 så vi hinner inte promenera nu och jag får/vågar inte vara ute och gå själv. Det är en minst sagt en läskig och spöklik stad vi har hamnat i. Så nu vet jag inte vad jag ska ta mig till.. Alltså spendera fler timmar i den här sängen dagtid kommer göra mig totalt knäpp i skallen! Det går liksom inte ens att öppna ett fönster till hotellrummet?! Man kanske får ta på sig boxningshandskarna och ta sig en promenad ensam ändå! NU skulle jag haft en hund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback