Det största problemet...

Gabriella Toresson / 07 Mars, 2012 kl 06:06 / Allmänt
1 kommentarer


Det största problemet med den här hotellvistelsen är inte motorvägarna utanför fönstret, inte att vi knappt får plats här inne, inte att toastolen ligger 2 meter från sängen.(Jag och min fantastiska tarm tackar för det) Problemet är att jag måste dela täcke med Sebbe! Jag vill ha mig ett eget täcke som jag kan rulla in mig i på min sida av sängen. Alltså jag har ju väldigt mycket "måsten" när jag ska sova. Det måste vara kolsvart och tyst, jag vaknar av minsta ljud. Jag vill INTE känna någon som helst närhet med den som ligger bredvid. Därför blir det här med att dela täcket riktigt vidrigt. Sebbe drar täcket åt sitt håll och jag åt mitt.. Till slut har vi dragit åt varsin håll så mkt att vi ligger nära varandra. Alltså att ligga nära någon är panik! När man ser Camilla och Amandus i Big Brother sova bredvid varandra funderar jag på hur dom kan ligga så nära varandra. Dom är liksom ihopslingrade med armarna runt varandra! Usch, värsta jag vet.. Jag kommer vara en sån som vill ha eget sovrum när jag bli äldre ;)
.
Så ett eget täcke skulle helt enkelt inte sitta fel! Förstår inte folk som villigt delar täcke med någon annan.. Man vill ju liksom rulla in sig ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken tur att det finns en enkel lösning på ditt största problem :-) Gå till receptionen och be om ett till täcke. Det brukar aldrig vara några problem.

2012-03-07 @ 08:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback