1 vecka idag!

Gabriella Toresson / 27 Mars, 2012 kl 23:24 / Allmänt
0 kommentarer


Idag har jag varit hemma i prick en vecka. En vecka som varit fruktansvärd jobbig faktiskt! Magkatarren from hell kom i onsdags och jag kräktes och hade sååå ont i magen i flera dagar.. Eftersom att jag inte är skriven i Sverige har jag bara rätt till akutsjukvård, dvs jag kan inte åka på vårdcentralen. I fredags var magen nästintill outhärdlig så pappa tvingade med mig på akuten och där satt jag 5 timmar. Jag var absolut inte i behov av akuten, men vad ska man göra när man inte kan få komma på vårdcentralen för att få lite magmedicin? Det vara bara att sitta där.. Till slut fick jag en shot som var bedövande och det gjorde susen för magen. Doktorn skrev också ut magmedicin och nu är jag en ny människa!

I lördags var jag hos underbaraste Carro och vi var och åt och sen var vi ut. Eller ja, jag vet inte om jag kan säga att vi var "ut". Vi var ute i cirka tio minuter sen gick vi hem.. Nu är partypinglan tillbaka i stan igen ;) Väl hemma somnade jag som en stock i Carros säng och sov till halv elva dagen efter! Skönt!

Just ja, i måndags var jag på skatteverket och skrev in mig i Sverige igen för att jag ska kunna arbeta! Komsi komsi nu dagisvicken! =) På skatteverket blev jag nervös för min och erixons deklaration. Jag vill veta nu!!

Imorgon ska jag träffa mormor och äta sushi.. Sen ska jag hämta min lillebror i vanlig ordning 13.50 och därefter mot birsta och paketjakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback