Längtar till sommaren!

Gabriella Toresson / 21 Januari, 2012 kl 04:11 / Allmänt
0 kommentarer


Här sitter jag, som vanligt på mitt köksstol. Sebbe är på bortamatch och kommer hem sent inatt, och ännu senare än inatt lär det bli eftersom att Chicago har bjussat på mycket snö idag och här verkar det vara brist på plogbilar. Deras resa som skulle ta 1 h och 30 min tog TRE TIMMAR. Det resulterade i att dom kom fram till Rockford ungefär samtidigt som matchstart och det gjorde i sin tur att matchen började en timme senare och bla bla bla...
.
Sedan Sebastian åkte har jag sett 12 avsnitt sex and the city med tillhörande popcorn och vatten. På vilken planet åt jag popcorn och vatten på en fredag? Eller vilken dag som helst förresten!!! Det var längesen jag åt en godisknul nu och jag är såå sugen. Det spelar ingen roll hur många gånger jag öppnar skåpen för det finns ingenting i dem. Jag slängde allt godis efter att pappa och Bea åkte och sen slängde alla cola-burkar vi hade! Så nu består mitt nya fredagsmys av popcorn och vatten........
.
Iallfall, en rolig grej jag har att berätta är att min syster har bestämt sig för vad vi ska ha för klänningar på hennes bröllop. Jag och Emma kom med samma idé typ 5 min efter varandra. Ganska skumt egentligen. Iallafall, klänningarna ska vara likadan som min balklänning, fast självklart inte röd! De ska vara rosa så jag får verkligen hoppas att man har fått lite färg på näsan så inte man har samma färg som klänningen!
Jag längtar verkligen till våren och sommaren nu. Den här hösten/vintern har tärt onödigt mycket på både mig och Erixon. Därför längtar jag tills vi båda får komma hem och umgås med dom vi tycker om! Det kommer bli världens bästa sommar!
Klänningen var ju faktiskt fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback