Utkast: Jan. 14, 2012

Gabriella Toresson / 14 Januari, 2012 kl 18:24 / Allmänt
2 kommentarer


Jag är så sugen att hitta på något så jag tror jag dör! Jag är less den här lägenheten och Schaumburg över huvudtaget. Jag vill göra något kul! Snacka om att man har börjat leva ett enformigt liv sen vi flyttade hit! Fast när jag bodde hemma i Sundsvall så tyckte jag nog att det var tråkigt också. Men nu vet jag hur tråkigt det KAN vara..
Sebastian har lovat mig skorna jag la upp för ett tag sen om jag går till gymmet varje dag. Så jag har faktiskt varit där hela veckan. Dessvärre har jag kommit på att jag skiter i dom där skorna och kan därför också skita i gymmet, skönt för mig att sitta i soffan istället för att motionera. Trist dock att man blir mkt piggare att att röra på sig så nu kommer jag återgå till att vara ständigt trött.. Men det är ju så förbannat trist att vara där, förstår inte att folk kan tycka att det är kul att träna?! Kan någon som tycker det berätta det roliga för mig!
Jag skulle ju vara "väldigt fit" till Izas bröllop.. Lycka till att bli fit i USA för mig, det finns ju alldeles för mycket gotta..

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske du ska köra mina pass dom är jätte roliga :-)

2012-01-15 @ 11:36:32
Postat av: Mormor

Älskade lilla muntergök, vem har lärt dig att man bara kan sätta sig och tycka att allt är jättetråkigt då blir livet inte lätt. Kom igen och tyck att det här är allt lite kul. Du skall ju peppa Sebbe inte tvärtom. Skulle ha varit bra med ett litet handarbete ändå. Älskar Er.

2012-01-17 @ 12:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback