Snart!

Gabriella Toresson / 27 Januari, 2012 kl 22:37 / Allmänt
0 kommentarer


Ikväll kommer äntligen miffot hem. Tanken på att slippa sova själv i natt är kung!
Jag är nyss hemkommen från köpcentrumet där jag spatserade runt ett tag samtidigt som kicki och kaitlin fixade sina naglar.
Jag fick med mig ett par solglasögon hem, hade ett presentkort på 100 dollar på en glasögonaffär så dom blev rätt billiga för mig :) kÖpa är ju väldigt roligt, tror jag har ärvt det av min mor. Hon tycker också att det är roligt att köpa saker!
.
Skulle ju egentligen ta en tripp till milwaukee senare idag och kika på matchen, men jag stannar hemma eftersom Sebbe inte ska spela. Så det känns rätt värdelöst att åka dit och kolla då. Så jag stannar hemma och kollar på film eller något ;) Som vanligt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback