Rent!

Gabriella Toresson / 27 Januari, 2012 kl 00:06 / Allmänt
0 kommentarer


Nu är det kliniskt rent här hemma, jag har städat från imorse till typ tre! Det var skitigt och snuskigt men nu är det fräscht. Jag tycker tom att det luktar gott här hemma och det har aldrig hänt, tycker jämt att det luktar skit här inne! Men inte nu! Efter städningen gick jag en sväng till gymet och en har jag badat och nu ska jag göra mig en smootie!
Resten av kvällen ska jag väl inte göra så mkt. Kollar på några avsnitt på O.C förmodligen, den serien är mycket bra! Tänk att det var så längesen den började, känns som det var nyss nästan! Tiden går fort när man har roligt..
På tal om att tiden går fort kan jag ju säga att veckan har gått bra även om den har gått långsamt. Inatt är sista natten och imorgon är äntligen en veckas ensamhet slut! Skönt att få hem dig underbara människa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback