I brist på annat...

Gabriella Toresson / 09 Januari, 2012 kl 20:26 / Allmänt
0 kommentarer


Jag spillde upp vatten i badkaret och det är riktigt jäkla varmt. Jag badar ju för det mesta i vatten som jag nästan bränner mig av men det här var varmt utöver det vanliga...

Jag försöker fördriva tiden så mycket som det går, vaknar kollar på klockan, vad ska jag kliva upp till? Och somnar om igen. Förjävla tråkigt är det. När jag väl vaknar sitter jag framför datorn tills det är dags att gå och lägga sig igen.

Det är ju bara 2,5 månader tills jag åker hem igen. Det känns bra att åka hem tills det att jag kommer på att jag lämnar sebbe kvar här i minst 1 månad. Jag får alltså åka hem själv, igen...
Jag oroar mig inte över att åka. Det går fint. Men jag vill inte vara ifrån Sebastian sådär länge en gång till. Det är förjävligt!
Nej jag ska ta av mig gnällbältet och sluta klaga över min situation.
Men det är bara så förbannat tråkigt och värdelöst att inte ha något att göra.
Allt känns faktiskt en smula meningslöst...
Nåja, till och börja med har han har ju bara 1 säsong kvar här efter den här..Puuuh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback