Har gett upp Thailand!

Gabriella Toresson / 07 Januari, 2012 kl 20:21 / Allmänt
0 kommentarer


Ja, det omöjliga har hänt.. Jag har gått med på att det inte blir någon Thailandsresa den här sommaren. Men en solig semester ska jag på. Sitter och kollar på resor mest hela dagarna, det är ju dessutom bra tidsfördriv(!!). Turkiet och bodrum kommer nog få sig ett besök av mig och Sebastian i början på Juni! Jag skulle boka resan igår och välja till av-ombokningsskydd samt en reseförsäkring. När jag sedan läser att dessa försäkringar inte gäller om man inte är folkbokförd i Sverige blev jag en smula besviken.. Det enda jag har kommit fram till är att jag inte kommer kunna boka en resa utan vi får helt enkelt ta en sista minuten. Man vet ju aldrig hur det blir med sportfånen i till sommaren, därför måste vi ha att vi kan boka om den om så skulle behövas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback