Besökare besökare!

Gabriella Toresson / 29 Januari, 2012 kl 08:00 / Allmänt
3 kommentarer


Antalet unika besökare har verkligen minskat här. Iofs bryr det mig inte. Jag har inte så många bekanta som antalet läsare, men en blogg som är rolig fortsätter man ju läsa. Är jag tråkig? Förstår ju att den här bloggen är trist. Jag skriver ju inte allt för ofta. Och när jag skriver så skriver jag liksom om..ingenting..?
Vad vill ni liksom läsa om/se i den här bloggen egentligen? Kom med massor av idéer!
.
Jag funderar ofta över vad jag ska göra med livet. Vad jag ska jobba som och vad jag ska bli när jag blir stor osv! När vet man vad man ska göra? Vaknar man en morgon och bara vet? Jag skulle ju liksom vilja hjälpa folk. Helst skulle jag vilja rädda hela världen och alla oskyldiga människa som råkat illa ut. Men hur lätt är det? Vart ska jag börja? Jag har ju verkligen fått smak av hur orättvist livet är och hur tufft det är att mista någon/några man tycker om. Och det värsta av allt är att jag har fått smakat på det igen. Och igen så tror jag inte att det kan vara sant att någon som jag känner som är så ung ska behöva vara sjuk! Man tänker ju liksom "det händer inte mig, det händer inte någon jag känner, det händer inte någon jag tycker om". Men när det väl händer. Vad ska man göra? Stå och titta på? Kan man ens göra något?
Man är rädd för att säga fel saker eller bryta ihop eller rent av svimma! Jag är ju liksom inte bra på sånt där "mjukt snack". Jag är mer liksom klapp på axeln det löser sig. Eller som Linus säger, att jag är hård och besynnerlig!( Linus vet du att besynnerlig betyder Konstig?)
.
Om jag hade vart smart och hade lätt att lära mig samt GILLAT att plugga då hade jag velat blivit massor med saker. Men när man inte en klarar av att läsa upp Matte B, hur ska man göra då? Men jag är ju rätt tjurig och bestämmer jag mig för ngt så är det så. Men jag gillar ju inte att plugga, det är problemet!
.
Saker jag vill göra innan jag dör! (Förutom att skaffa barn, familj, hus och bil)
  • Göra så att unga människor slipper må dåligt!
  • Göra så att oskyldiga människor slipper få dödliga sjukdomar.
  • Rädda alla människor från svält.
  • Stoppa människohandel!
Har säkert glömt massor som jag säger till Sebbe på dagarna att jag vill göra, men det är det här jag kan komma på nu såhär 01.00.
Så kompisar, vart ska jag börja? Någon som har något förslag? :) Inte.. Nej, förstod det!
F*n, f*nf*nf*n for att sånna här orättvisor ska få finnas!
.
Jag vill ju bara att dom förtjänar att må bra ska få göra det och dom som inte förtjänar att må bra ska inte göra det. Fast iofs så skulle orättvisor finnas i mindre utsträckning om varje unge fick en bra uppväxt. Men vad vet jag, jag kanske är ute och cyklar. Jag är ju ändå bara en outbildad nybliven 20-åring utan egen inkomst. It Sucks...



Kommentarer
Postat av: Linus

Haha ja men det är ju faktiskt ett citat från Beck-filmen! Du är bara lite konstig :) fortsätt skriva inlägg nu och fortsätt lägga upp bilder! Skriv vad ni gör på dagarna. Du borde bli forskare om du vill försöka stoppa sjukdomar... Men tror inte det spelar någon roll vad du jobbar med så länge du har inställningen att vilja hjälpa folk kan man ju alltid göra det, börja med ett fadderbarn eller bara lite välgörenhet varje månad?

2012-01-29 @ 09:25:36
Postat av: Lina

Jag vill helt klart se mer bilder!!! Mer tips på snygga kläder, skor, bra musik vill jag också läsa om. Jag vill hänga med vad som är inne & jag vill vara för evigt ung vettu.



Så mer bilder därifrån ni bor, sitt inte inne för mycket ut och rör på dig och ta lite kort för hundan:)



Kram på er från Piteå!

2012-01-29 @ 20:56:30
Postat av: Kicki

Hej gumman !

Finns så mycket du kan göra " tänk så här jag lever bara en gång"

Du har redan sagt det du vill hjälpa andra så dom få det bra.

Kolla runt om du inte kan jobba på något

Härnerge i närheten där ni bor , antar att det finns några där :)

Du är så varm o ej kall människa , det vet jag har ju varit med dig mycket , kram saknar dig Gabbis /Kicki

2012-01-31 @ 23:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback