"Bara" två nätter kvar!

Gabriella Toresson / 25 Januari, 2012 kl 20:39 / Allmänt
0 kommentarer


Yes, nu är det bara två långa ensamma nätter kvar innan Sebastian kommer hem. Herregud, det känns som han har vart borta i hundra år! Dom här dagarna har verkligen gått långsamt alltså, och jag erkänner att jag tycker en smula synd om mig själv och alla andra tjejer som behöver bo så långt bort och vara själv så pass mycket. Det är inte kul! Men det är väl den smällen man får ta om man ska leva men någon som idrottar, tyvärr!
.
Jag har iaf vart hyfsat sysselsatt sedan Sebbe åkte, i måndags var det ju puckgrejen och igår gick jag var på köpcentrumet med Nikol ett tag. Senare på kvällen hade vi överraskningsmiddag för Nikol som tråkigt nog åker hem på fredag och kommer inte tillbaka! Efter middagen gjorde vi några tappra försök att se killarnas match på datorn och sen somnade vi! Jag på soffan och Nikol och Kicki i sängen som vi lyft ut till vardagsrummet!
Vi vaknade hyfsat tidigt imorse, då drog sig mina övernattare hem till sitt och jag gick till gymet. Där har jag svettats många timmar den senaste månaden kan jag lova. *Cred till mig*
Om någon timme ska vi till köpcentrumet igen, inte så kul för mig eftersom jag har köpstopp. Men det är ju alltid trevligt att umgås. Det jag saknar här är att det inte finns något fik liksom. Det finns inget ställe där man kan sätta sig och äta en bulle och glo på folk. Väldigt trist!
Jag hoppas på att jag slipper sova själv inatt igen så jag ställer mig kanske och raggar upp någon på köpcentrumet =)
.
Imorgon är det en storstädning som gäller på North plum grove road. Det är så skitigt och äckligt här. Det ska rensas i skåp och lådor. Jag förstår inte att man kan få sån oordning på bara några månader!
.
Fredag ska jag följa med Sara när hon skjutsar Nikol till flygplatsen, tror vi skulle äta lunch tillsammans först. Mysigt och tråkigt på samma gång. Mysigt med lunch och tråkigt att hon åker. Senare på eftermiddagen tror jag att vi ska åka till Milwuakee och se vargarnas sista match innan deras 3 dagars långa uppehåll! Skönt att dom äntligen kommer hem "snart" :)
.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback