1 dag & 4 kvar!

Gabriella Toresson / 24 Januari, 2012 kl 05:49 / Allmänt
0 kommentarer


Nu är det bara fyra dagars ensamhet kvar på schemat sen har jag överlevt detta! Dagarna går väl ann att vara ensam på. Men inte nätterna! Jag vet inte precis vad jag är rädd för men det är bara ruskigt att vara så ensam som man är här borta! Man kan ju liksom inte ringa till någon om man vaknar på natten och tro att man har en mördare här inne och be dom komma och kolla ;) Det är bara att dra sitt strå i stacken och gå på spök/mördarjakt själv innan läggdags. Inte kul...
.
Dagen har gått rätt fort ändå. Imorse kvart i tio kom Sarah och hämtade mig så for vi till Chicago Wolves huvudkontor där vi skulle slå in 1800 puckar i cellofanpapper.. Vi var åtta tjejer som hjälptes åt och det tog väl ungefär 6 timmar! Puckarna ska säljas på matcherna under februari och pengarna går till någon typ av välgörenhet tror jag! När jag kom hem vid halv sex tiden var jag helt slut! Snacka om att man har blivit ovan att göra någonting på dagarna. Men det kändes skönt att behöva göra någonting :P
.
Nu sitter jag som vanligt här på min stol och väntar på att Sebastian ska komma fram till deras hotell så vi kan prata på skype. Enligt mina beräkningar skulle dom vart framme för längesen så nu börjar jag snart bli lite orolig. Inge batteri har han på mobilen heller så jag kan inte få tag på han! Dumma Iphone!
En tråkig sak som har "hänt" är att Sebastian har blivit sjuuukt förkyld. Som han lät förut när jag pratade med han spelar han ingen match imorgon.. Helt värdelöst om han har åkt på den här roadtripen (och lämnat mig;) och inte ens spelar!
Då hade det vart bättre om han hade vart hemma och kurerat sig istället! Och framförallt hade ju jag sluppit varit ensam! Det hade varit värt GULD kan jag lova!
.
Nu har jag suttit här i min ensamhet och klickat hem lite grejer från internet! Det är väldans kul :) Sebbe är gullig nu när jag har beställt grejer som kommer komma i veckan när han är borta så säger han såhär "Jamen det är ju bra Gumman då har du ju något att se fram emot.."
haha, han är så gullig min kärlek! Och nu loggar han in på skype!
Tjingtjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback