Usch..

Gabriella Toresson / 04 Februari, 2012 kl 17:21 / Allmänt
0 kommentarer


Ibland önskar jag faktiskt att jag och Sebbe var gift! Allt med den här USA vistelsen skulle vara så mycket lättare om jag hade en liten pluttig ring på mitt finger. Tänk om jag fick stanna här lika länge som han och inte behöva bry mig om massa visum och skit! Det skulle vara skönt! Jag förstår inte attdet ska vara så svårt att bara få stanna här lite längre än tillåtet, jag ska ju bara sitta på min stol och surfa och kanske ta en tripp eller två ner till köpcentrumet!
.
Nu till en helt annan grej. Igår efter mitt kvällsinlägg när jag skulle slå på solsidan satt jag på golvet och fipplade fram några avsnitt och samtidigt fick ag världens hjärtklappning. Jag gick till sebbe som stod i köket och nästan grinade.. Haha alltså det kändes som att hjärtat var påväg ut ur bröstkorgen på mig, och fort slog det! Nåväl, lite nervös blev jag men det gick ju över rätt fort.. Efter ett tag gick vi och la oss och somnade och sen vaknade jag av att hjärtat slog i 190 igen! Det gick också över rätt fort men jag vill inte att mitt hjärta ska vara sådär märkligt! Det jag blir mest nervös över när om jag skulle bli sjuk här borta är att jag inte har ngn aning om var det finns ett sjukhus, jag vet inte vad jag slår för nummer om jag behöver en ambulans och sånt!
Hua, inte roliga grejer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback