Två trötta!!!

Gabriella Toresson / 29 Februari, 2012 kl 05:06 / Allmänt
1 kommentarer


Vi kämpar för att hålla ögonen öppna här uppe.. Om några dagar åker vi mot nya äventyr! Ska bli spännande och lite tråkigt såklart. Men mest spännande! Vi har kämpat och slitit i två dagar nu med att rensa grejer och få plats med allt som ska med och jag tror vi har lyckats rätt bra! 6 stora väskor + en enorm trunk! Kul!
Imorgon ska vi ta sovmorgon har vi bestämt. Natten som var sov jag inte bra alls! Vid 01.00 när vi skulle gå och lägga oss fick jag en panikkänsla och började fundera på hur jag skulle hinna med allt. (Igår hade vi grejer ÖVERALLT!) började vid 01.30 fundera på om jag skulle kliva upp och torka ur skåpen i köket. Men jag fick inte.. Sen när jag väl somnade så drömde jag om den här lägenheten hela natten. Om att jag skulle behöva stanna här själv och städa när Sebbe åkte.. Så till slut vaknade jag ju, vet inte vilken tid det var men det måste ha varit väldigt tidigt.. Och såklart kunde jag inte somna om! Låg vaken och vände och vred mig väldigt länge innan jag somnade om. 9.00 ringde klockan och då var det bara att tagga till..
.
Ett stort tack till Sara som var snäll och kom och hämtade lite av våra grejer idag! Uppskattas till tusen!!!



Kommentarer
Postat av: Såsen

Slutspelsmusche?

2012-03-01 @ 14:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback