Trött, tröttare, tröttast!

Gabriella Toresson / 03 Februari, 2012 kl 18:02 / Allmänt
1 kommentarer


Imorse när Sebbe klev upp var jag död.. I vanliga fall kliver jag upp samtidigt som han och går till gymet när han åker och tränar. Men imorse vaknade jag typ inte ens när han skulle "pussa mig hejdå :P"  Jag var så sjukt trött så det var inga problem att somna in riktigt igen och sova till klockan 10.00! Det var skönt :) Nu sitter jag här på stolen i vanlig ordning och är fortfarande lite smått trött, men nu får det vara nog!
.
Strax tror jag att jag ska ner en trappa och klippa Kicki. Förstår fortfarande inte att jag har jobbat med det där.. Det är ju så sjuuukt trist! Alltså stå hela dagarna sådär som man gjorde då. Det var rätt gräsligt när jag tänker på det, vilket jag tyckte redan då iofs.. Men det var ju iaf ett arbete och ett tidsfördriv. Skulle kunna döda för ett tidsfördriv nu, dock inte som frissa kanske!
.
Hoppas på att Sebastian kommer hem snart så jag får veta vad det blir ikväll. Dom har match och jag undrar om han ska spela eller inte.. Jag ska ju ändå inte dit. Det är trist! Men ska han spela, vilket jag såklart hoppas på åker han tidigt och då måste han även få mat i magen tidigare än om han inte ska spela.. :)
Tänka sig att man ska skulle bli en kock och städerska, det är inte roligt... Fast Sebbe brukar ofta göra mat men han stökar ner så mycket när han håller på! Och städa är inte hans grej, så det blir jobbigare om han lagar maten än om han inte lagar mat ;)
Därför lagar jag hellre maten! :)
Kolla det här skoparadiset! :)

Kommentarer
Postat av: Kickan

Klippa imorgon kanske? :) förlåt om de är tråkigt men vågar fan inte gå till nån random här borta ;)

2012-02-03 @ 22:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback