Tack!

Gabriella Toresson / 11 Februari, 2012 kl 17:51 / Allmänt
1 kommentarer


Blev tipsad av en gammal vän innan jag flyttade hit om en hemsida där man kan se svenska program, men vi har aldrig fattat hur det har funkar jag och Sebbe, men nu har Iza och Linus snällt berättat för mig hur man gör så nu kommer jag och sebbe ha maraton med svenska program tills vi åker hem! Grymt! Synd att jag inte visste detta när idol var igång.. Hade verkligen velat sett det! Kan ju se det nu, men jag vet ju vem det är som vinner så då är det ju inte lika kul! Men däremot så mycket bättre kan ju vara värt att se!  Så nu kommer det vara , The Voice, så mycket bättre och melodifestivalen varje helg! Snacka om fredags och lördagsmys :)
Vad kollar ni som bor hemma mer på för program som är värt att se?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag har tre bra program (serier) att tipsa om som dessutom precis börjat gått på TV :) hope you like it!



Äkta människor (1:an kl 21.00 på sön kvällar)

Kontoret (4:an kl 20.00 på sön kvällar)

30 grader i februari (1:an kl 21.00 på mån kvällar)

2012-02-12 @ 00:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback