Sugen på en förändring!

Gabriella Toresson / 01 Februari, 2012 kl 06:32 / Allmänt
3 kommentarer


Sitter och är lite i valet och kvalet till om jag ska gå till frissan här i Chicago och fixa till barret! Det är i stort behov av en uppfriskning kan jag lova. Men jag vet inte om jag vågar låta någon annan än min kära mor ta hand om mitt hår! Stod och glodde på håret i badrumsspegeln nyss och var väldigt nära på att ta tag i saxen och kapa av mig håret. Haha, hur jag hejdade mig.. Det hade vart typiskt mig att göra först och tänka sen!
.
Jag vill ju bli blond mest av allt men jag vet inte om jag kommer kunna bli det tyvärr! Mitt hår är allt annat än i bra kvalité. Men jag är så sugen på att göra någon förändring så jag håller på att dör. Skulle kunna göra vad som helst. Har tom suttit och kollat på tatueringsstudios i Chicago, men vågar man tatuera sig här? Varför inte egentligen? Har hittat en fräck som jag vill göra! Till förmån av min syster och min bror. Vi är ju alla på olika ställen i världen och jag saknar dom väldigt mkt varje dag. Så det vore ngt.. Inte för att jag behöver en "anledning" för att tatuera mig. Tycker det är lite töntigt när folk säger att man ska ha en tatuering för att den ska betyda något för en.
Bullshit, jag har bara en tatuering för att det är fräckt!
Sen blir jag less på frågan som förmodligen komma upp i samband med det här inlägget. "Vill du ha en tatuering när du är skrynklig och 80 år?"
-Nej, kanske inte. Men NU! Jag kanske inte ens lever när jag är skrynklig.(Det får jag ju hoppas, men jag kan ju inte tänka på vad jag vill när jag är 80 år när jag är 20 nu)
Dessutom finns det säkert massa annat jag kommer ångra att jag har gjort/inte gjort när jag är 80 år så då är ju en tatuering en rätt fånig sak egentligen... Jaja, nog om det..
Vågar man tatuera sig i USA? Tänk om jag får en allergisk reaktion..:P
.
Nåja, någonting måste jag göra. Känner att jag MÅSTE göra någonting. Tror det har mycket med att göra att jag är sjukt uttråkad! Vi får se vad jag tar mig till. Om det inte blir något av detta kommer jag riva lägenheten..Inte bra!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja man vågar tatuera sig i Usa, det har jag gjort och ångrar inte att jag gjorde det, orkade inte vänta tills jag åkte hem till Sverige. :)

2012-02-01 @ 07:29:35
Postat av: mormor

Nu när du känner att du måste göra något, skynda dig att städa garderoben innan du slutar känna att du måste göra något. Tänk vad skönt när du gjort det.

Gabbis det där med tatuering tror jag inte är något

för dig du duger precis som du är.

Puss & Kram

2012-02-01 @ 09:19:49
Postat av: Linus

Klart man vågar tatuera sig i USA, det kommer gå hur bra som helst! Glöm inte att du ska fixa nosring också, det måste ju vara prio ett. Skit häftigt ju!!

2012-02-01 @ 13:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback