NU HAR DET GÅTT FÖR LÅNGT!

Gabriella Toresson / 16 Februari, 2012 kl 19:02 / Allmänt
1 kommentarer


Med dom orden väckte jag Sebbe imorse. Japp, idag var jag tom uppe före han! Jag klev upp, gick in på datorn i vanlig ordning och får se att en till i samma ålder som mig ska få barn till sommaren!
Jag skyndade mig upp från stolen och ställde mig i dörröppningen till sovrummet och skrek "Nu har det gått för långt!"
Sebbe vaknade livrädd och trodde att det hade hänt nått allvarligt, när han frågade "vad har hänt?" svarade jag lite smått hysteriskt "Nu är det en till Som ska få BARN!!!" Då drog han täcket över huvudet och suckade! haha..
Det är ju såklart väldigt kul att mina gamla kompisar ska få barn, men det känns konstigt. När jag jag så vuxen så man kan skaffa barn? Herregud, kan jag kalla mig själv för kvinna nu? Är jag en kvinna??
En UNG kvinna får det isf vara!
Bebisarbebisar överallt!

Kommentarer
Postat av: Syster

Du är med all säkerhet en/ett "hen"... Det finns, som päronet på debatt sa två öar, en med kvinnor på och en med män på också finns det några som simmar runt och inte känner sig hemma på någon av öarna, du måste vara en sån... Hen ;-) haha...



2012-02-16 @ 21:10:08
URL: http://izabellatoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback