Längtan & spänning!

Gabriella Toresson / 04 Februari, 2012 kl 06:35 / Allmänt
2 kommentarer


Nu är vi nyss hemkommen från hockey. Wolves vann med 4-2 tror jag. Men jag är inte den som hoppar glädjeskutt för det. Så länge dom vinner blir det ju slutspel vilket betyder senare hemkomst för Sebbe och det betyder mycket ensamtid för mig! :P Därför vill jag helst att dom ska förlora alla matcher så att dom inte kommer till ngt slutspel så Sebbe kommer hem typ tre veckor efter mig! Det skulle vara grymt!
Imorgon har dom match igen som jag tror att S ska vara med på, får hoppas det iaf. Men då åker jag nog inte dit och kika. Var ju där idag och det är verkligen tråkigt!
Nåja, på söndag är dom iallafall ledig och jag längtar sååå mkt! Vi ska nämligen på en liten utflykt på söndag jag och min man. Vart vi ska tänker jag inte berätta *hemligen har talat* men det kommer bli kul, spännande,pirrigt och nervöst! Kanske kommer en eller två tårar fällas.. Man vet aldrig =)
Nåja, nu ska jag joina Erixon i soffan och kolla på några avsnitt solsidan!
Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Syster

Åh, jag längtar också!! Haha... varför nu jag gör det :P

2012-02-04 @ 12:18:07
Postat av: Svärmor

Nu blir jag nyfiken!

2012-02-04 @ 13:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback