Kvällsfika igen!

Gabriella Toresson / 07 Februari, 2012 kl 05:24 / Allmänt
0 kommentarer


Vi har tillbringar många kvällar på Starbucks nu på slutet. Det är väldigt mysigt och skönt att vara här på kvällskvisten! Vi är inte särskilt social med varandra. Sebbe sitter med Ipaden och jag med datorn. Men vi pratar när vi måste annars sitter vi mest i våra egna världar! Varför finns inte Starbucks i Sverige?
Sebbe dricker kaffe och jag dricker i vanliga fall varm choklad, den är väldigt god här. Toppad med grädde och lite chokladsås tror jag..Grymt ;)
.
Idag har vi vart på en outlet och handlat alldeles för mycket grejer.(Iaf jag, enligt Ekke) men det var kul :) Köpte två par nya converse, 6 tröjor, en keps, en jeansväst..och ja, en varm choklad! Efter det åkte vi till en ENORM fiskebutik där vi spenderade ungefär 1 timme.. Förstår ni hur trist det var? Dessutom luktade det surmurva där för det var tydligen fiskar som simmade runt där inne! Inte kul... Men han blev nöjd iaf.. Efter det åkte vi och åt på subway och sen vidare till Ikea och köpte galjar. Sen vidare hem och sen till ställer jag befinner mig på nu, starbucks.. Har vart här i 2 timmar snart så jag börjar bli lite trött..;) Får se om Sebbe vill åka hem snart, det är mest han som vill sitta här och det är ju dessutom han som kör så jag får bara snällt göra som han säger :)
.
Men dom har tidig match imorgon (11.00!!!) så han lär väl vilja lägga sig i hyfsad tid iaf. Tråkigt för mig iofs, jag kan aldrig somna när jag lägger mig sängen.. Ligger och funderar och vrider och vänder på mig hur länge som helst innan jag somnar, även fast jag var trött som ett as i soffan! Konstigt det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback