Ensam igen!

Gabriella Toresson / 10 Februari, 2012 kl 19:04 / Allmänt
0 kommentarer


Sebbe åkte tidigt imorse på bortamatch och kommer hem imorgonkväll. Det är ju bara en natt, så det går ju bra! Men det är ju allt annat är roligt! Får se vad jag hittar på, förmodligen inte mycket! Kommer nog se på många filmer och prata med min prins på skype! Vi har mycket att planera inför sommaren och den kommande säsongen. Det är ju långt kvar, men jag gillar att planera för då känns det så nära. Nära till det att vi båda är i Sundsvall igen!
Den här sommaren kommer bli den bästa tror jag! Antar att jag kommer uppskatta Svallet mycket mer när jag kommer hem. Bara jag får hem miffot till Izas bröllop. Annars blir jag lite lätt less. Vill ju helst att han ska åka hem samtidigt som mig men det blir ju som bekant lite svårt att fixa!
.
För tillfället sitter jag i soffan i handduk och äter karra..Det som är bra när inte matpolisen är hemma är att man kan äta godis till frukost, lunch och middag utan att någon säger att man inte får. Förutom att magen vänder sig ut och in så går det fint. När Sebbe är hemma och man försöker hoppa över någon måltid hotar han med att han ska ringa och berätta för pappa att man inte äter. Och det vill man inte! Han är matterroristen nummer 1!
Tur vi traskade till Target igår och köpte Riesen och Swedish fish!
Nu ska jag titta om det finns ngt bra film jag kan kika på =)
.
Tack och bock :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback