Now hockey, hurry up!

Gabriella Toresson / 12 April, 2012 kl 15:27 / Allmänt
1 kommentarer


Nu får hockeyn i Amerika ta slut tycker jag. Nu har det gått tillräckligt många månader och jag tycker verkligen inte att det ska fortsätta. Och slutspelet har inte ens börjat än.. lol.

Jag har på tisdag vart hemma en månad. EN HEL månad? Tiden har verkligen gått sjukt snabbt måste jag säga! Och den får gärna fortsätta springa iväg tills typ juni.. Sen får det gå i snigelfart om det vill =) På tisdag ska jag äntligen jobba. Det har gått från att vara skönt att vara ledig till dödstrist på några månader..Iofs är det inte så konstigt =) Iaf, jag ska somsagt jobba på tisdag och sen funderar jag på att åka till min syster i 10 dagar och sen åka  hem igen. För i början på maj ska jag jobba igen. Har faktiskt fått 2 veckor i Maj på mitt favoritdagis. Mysigt!
Dessutom är det en väldigt härlig årstid och man får ju vara ute massooor och det tackar inte jag nej till =)

Däremot blir min lillebror inte särskilt happy när han får höra detta eftersom att han sa direkt när jag kom hem "att du ska hämta mig tio i två varje dag fram tills izas bröllop. Du behöver inte fråga det!" Haha, han går ju inte ens i skolan så länge som fram till Izas bröllop.. Men det tänkte han nog inte på..

Näe, nu måste jag göra någon nytta.. Imorgon har Petter 10-års kalas här hemma.. Alla som vill får som vanligt komma på våra kalas. Det börjar runt 19.00! =)

Please hockey hurry up!

Kommentarer
Postat av: Syster

Komsi komsi :-) ta med nya klänningen också! Haha

2012-04-12 @ 21:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback