Väntan..

Gabriella Toresson / 14 September, 2011 kl 10:18 / Allmänt
0 kommentarer


Finns det något tråkigare än att vänta? Just nu ligger jag och väntar på att tvätten ska bli klar. Efter det ska jag åka in till stan och träffa Kicki för en fika! Det var minst sagt längesen vi sågs!
 Och jag vill inte vänta på tvätt när jag ska få fika!?!?

Efter detta trevliga ska smågrejer fixas.. Ett nytt recept ska hämtas ut, ska köpa ipren till iza, åka till pappa så Matilda och Jocke ska kunna hämta en fotölj oså vidare!

Ikväll däremot blir det spännande. Petter har friidrottsdm! Konstigt ändå, när jag gick i skolan var dm på skoltid och det var gratis. Nu är det på kvällstid och det kostar 35 kr/gren. Det är väl märkligt???
Iallfall, Petter ska vara med på alla grenar förutom längdhopp (?).
Han säger att 400 meter, det kommer han vinna hur lätt som helst.
Han kommer bara lägga huvudet på sne och LÖPA! haha...gullungen =)

Nej, nu har jag faktiskt inte något mer att skriva om. Väntan fortsätter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback