Söndag!

Gabriella Toresson / 11 September, 2011 kl 12:24 / Allmänt
0 kommentarer


Nu sitter jag här i soffan med skorna på och väntar på att vi ska åka och kolla på Petters match! Klockan 13.10 är det avspark på äppelunda! Alltid lika kul att se lillen spela :)
Direkt efter hans match måste vi skynda oss till bergsåker där Maxine ska spela. Selånger-Timrå. Man skulle kunna säga Maxine-Beatrice..Spännande! :)

Tiden går fort och det är ju så bra! Idag har Sebastian match, den visas på datorn. Eller, hos sebbe är matchen söndagkväll och hos oss då imorgonbitti. Så klockan 05.00 ska jag och pappa upp imorgon och kolla på match. Väldigt loligt, men man måste ju se vad han tillför till laget ;)
Den första campen har alltså börjat och håller på tills på torsdag, sen börjar den andra! Så man kan säga att jag när som helst kan få reda på när jag kan åka.. GILLA!

Men först ska jag ju till Italien. Jag har mycket att se framemot nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback