Onsdag!

Gabriella Toresson / 07 September, 2011 kl 11:25 / Allmänt
0 kommentarer


Idag är det 7 september. Konstigt att jag tycker dagarna går fort ändå. Känns som det var nyss jag skrev att min mamma fyllde år.

Tur är det iallafall att dagarna går fort. Jag längtar så mycket tills jag får åka till Italien först och sen till Kanada (eller Usa). Konstigt, jag har aldrig trott att jag kan längta efter att åka dit. Egentligen så längtar jag väl inte till att åka dit, men jag längtar efter att få träffa Sebastian. Och han har bestämt sig för att bo där och då fanns det naturligtvis inget annat för mig.
Snart träffas vi!
Vill bara få boka biljett och åka NU!


Jag ligger fortfarande inte sängen, hade ingen superlust att göra något imorse när jag kollade ut genom fönstret och såg vädret. Det är verkligen höstigt ute nu.. Såg ett avsnitt av SHF nyss och det är ju så roligt! Älskar Maria Montazami!!!

Nej, nu ska jag ta och kliva upp ur sängen och kanske städa rummet jag för tillfället bor i. Det är mycket dammigt.. Sen hoppas jag få träffa Rasmus idag eftersom dom åker till USA imorgon och bor där i tre månader. Vi kommer inte ses på länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback