...

Gabriella Toresson / 06 September, 2011 kl 20:07 / Allmänt
2 kommentarer


Efter en kall fotbollsmatch är jag nu hemma hos pappa. När jag kom hem stod han i bar överkropp och lagade mat.. Gullig..:) God mat får jag alltid när jag är här. Idag vet jag inte vad jag får, men jag såg att maten iaf skulle innehålla scampi. Så jag antar att dom kanske är stekt tillsammans med vitlök iaf.. muuuuums :)

Nu ropade han och frågade "Ska du ha fullkornsris eller vanligt? Ska du ha sallad?"
Haha, jag behöver alltså inte ens hämta mat själv när jag är här. Det kallar jag service. Han borde söka till Halv åtta hos mig.  Hans mat är gudomlig.

Maxines selånger spelade iallfall oavgjort idag, 2-2. Det tyckte jag var bra eftersom dom förlorade mot samma lag med 5-1 sist dom möttes!

Nu sitter jag under täcket och kollar på idol med maten framför mig. Skall strax hugga in...
Senare ikväll ska jag och faderfara gå på bio!

Jag & pappa! :)


Kommentarer
Postat av: Mormor

de du kallar service kallar jag bortskämd, borde vara du som passar upp pappa eller hur.

2011-09-06 @ 21:18:16
Postat av: gabbi

Möjligen kan man kalla det för att vara bortskämd. Men det kan man ju knappast klandra barnen för. Det beror ju på föräldrarna.

Och mormor, hemma hos dig har vi ju aldrig behövt skala vår egen potatis? ;);)

2011-09-06 @ 23:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback