9 år över en natt, typ!

Gabriella Toresson / 30 September, 2011 kl 13:54 / Allmänt
2 kommentarer


Just nu sitter jag och väntar på PEtter utanför hans skola! Sitter här och funderar på hur tiden kan gå så fort. Det känns som det var nyss jag själv gick över bron och in till skolan 08.20 varje morgon. Nu är jag nästan 20 år, vuxen och ska flytta till usa. Och jag sitter här och vänta på lilla Petter, på "min" skola? Hur fort kan 9 år gå egentligen?

Man kan ju kort sammanfatta detta med att säga, ALLA VI SOM SAKNAR BERGSÅKER KLAPPAR NU! klappklapp!


Kommentarer
Postat av: Emma

Klapp klapp!!

2011-09-30 @ 23:48:53
Postat av: Iza

Klapp klapp

2011-10-01 @ 10:53:57
URL: http://izabellatoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback